Tuesday 13 December 2011

PLKN!!!!!!!!!

YAHOOOOO!!!!MERDEKA!!!!
SPM DAH SELESAI!!!!!

tidak ku sangka aku dah abis sekolah...tapi memang tu yang aku tunggu-tunggukan>>>
Tak ku sangka jugak aku dapat plkn di Gambang,kuantan,pahang...hahahaha

Mula-mula terkejut...tapi dalam hati seronok!!!
Jauh giler lah...boleh lah aku merantau...
Tapi yang tak bestnya tak orang nak visit aku kat sana nanti...huhu
Sapa-sapa yang rajin leh lah jenguk aku kat gambang ek!!!
Tak sabarnya nak pegi PLKN..mesti best..
mengikut pengalaman org ramai,PLKN ni best...hahaha..takde la boring sangat duduk rumah...
Mesti best...
Tapi aku tak merasa lah pengalaman naik bas di selayang bekos...hehehe
aku nak gi langkawi dulu 2 hb tu...so pegi melapor diri pada 3 hb jan...masuk lambat...
aku harap kat sana aku dapat menanamkan sikap berani dan patriotisme...hahaha(poyo jer)

Pasal spm yang paling aku risau...
Aku takut result aku tak seberapa....
Aku mesti dapat masuk IPTA..
kalau tak mesti family aku frust..huhu
Mintak-mintak lah pemeriksa kertas spm tu lembut hatinya...=)

I hope ALLAH will give me a excellent result in spm....

terima kasih menjenguk blog saya!

2 comments: